SU
TUOBA
دربــاره مــا

آوین، قدیم به سمت جلو

about avin

در آغاز

کانون آگهی و تبیلغاتی آوین تبلیغ نو از سال 1404 در عرصه تبلیغات و بازاریابی فعالیت می کند مأموریت ما ارتقاء و توسعه کسب و کارهای مشتریانمان از طریق استفاده از راهکارهای خلاقانه تبلیغاتی و بازاریابی است. از ساخت تیزر تبلیغاتی و تلویزیونی طراحی لوگو و سایت های جذاب گرفته تا چاپ بنرهای با کیفیت و ارائه هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد. تیم ما از افراد متعهد و متخصصی تشکیل شده است که با تجربه گسترده در زمینه تبلیغات و بازاریابی نیازهای مشتریان را تامین میکند. مشتریان ما شامل یک مجموعه متنوع از کسب و کارها از تهران و شهرهای دیگر کشور هستند که به ما اعتماد کرده اند و ما اکنون افتخار می کنیم که به موفقیت آنها کمک کرده ایم. ما آماده ایم تا با همکاری با شما ، ایده های شما را به واقعیت تبدیل کنیم. تست

about avin

اکنون آوین

آوین در سال‌های اخیر با بهره‌گیری از مدیران ارشد صنعت و تجارت، روند تدوین استراتژی و به‌کارگیری هنرمندان خبره و آشنا با حوزه تبلیغات را در کنار رسانه‌های محیطی، دیجیتال و مجازی در دستور کار خود قرار داده است. این مجموعه تلاش دارد در چارچوب استراتژی طراحی شده به‌عنوان سازمانی پیشرو، با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های انسانی و ایجاد ساختارهای نوین تبلیغاتی، سهم قابل توجهی در ارتقای فرهنگ تبلیغات و بازاریابی کشور داشته باشد و در عین حال جایگاه بین‌المللی خود را در منطقه آسیا تثبیت کند. تست

زیرمجموعه ها

در حال حاضر در هر ۲۴ ساعت، آوین خبر فوق‌العاده بیش از ۴ میلیون بازدید و بیش از ۳۰۰ هزار کامنت دریافت می‌کند و روزانه در بستر خود حدود ۹ هزار گزارش خبری را از خبرنگاران و راه ارتباطی با مخاطبان ثبت و پس از ارزیابی منتشر می‌نماید. همچنین مجموعه خوبروی با داشتن شبکه گسترده‌ای از رسانه‌ها شامل ۲۷۰ سایت خبری معتبر، ۸۰ کانال تلگرامی با بیش از ۵/۶ میلیون عضو فعال، ۴۰ صفحه اینستاگرامی با بیش از ۳/۸ میلیون فالوئر، توانسته بستر خبری قدرتمندی را فراهم سازد این رسانه به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های آوین، با هدف اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و لحظه‌ای، تلاش می‌کند تا نیازهای رسانه‌ای مخاطبان را در کوتاه‌ترین زمان پاسخ دهد. انتشار اخبار فوری، تحلیل‌های کارشناسی، گزارش‌های میدانی و مصاحبه‌های اختصاصی تنها بخشی از خدماتی است که این مجموعه ارائه می‌دهد. آوین همواره سعی کرده است با رویکردی نوآورانه و متناسب با نیازهای روز، در کنار اطلاع‌رسانی سریع، اعتمادسازی و شفافیت خبری را در صدر فعالیت‌های خود قرار دهد. نتیجه این رویکرد، ایجاد ارتباطی پایدار با میلیون‌ها کاربر ایرانی و فارسی‌زبان در سراسر جهان بوده است.تست